7 Eylül 2010 Salı

Sarışın

Bir gün sarışın kadının biri süslenmiş, püslenmiş sokağa çıkmış gidiyor. İlerlerken beyaz eşya satan bir dükkana giriyor. Havalı bir şekilde dükkanda biraz turladıktan sonra genç kasiyere yaklaşıp;
-Şurdaki 37 Ekran Tvnin fiyatini ögrenmek istiyorum.

Kasiyer;
-Kusura bakmayin hanimefendi ama sarisinlara satis yapmiyoruz, der.

Bunun üzerine kadın sinirlenir ve dükkani terkeder. Bir hafta sonra kadın saçlarını siyaha boyatır ve koyu bir makyaj yaparak kendini esmerleştirir, aynı dükkana yine gelir. Dükkanı turlar ve kasiyere sorar;
-Bu 37 ekran televizyonu satın almak istiyorum. Fiyatı ne durumda acaba?

Kasiyer;
-Çok üzgünüm sarışınlara satışımız yoktur.

Kadın bunu duyunca çok sinirlenir ve ayrıca çok da merak eder kasiyerin kendisini nasıl tanıdığını. Merakla sorar;
-Beyefendi bu gelişimde saçımı boyattım, makyajımı degiştirdim ama siz beni tanıdınız. Nasıl oldu bu?

Kasiyer cevap verir;
-Çok basit hanimefendi, o baktiginiz 37 ekran televizyon degil, mikrodalga fırın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder