7 Ekim 2010 Perşembe

Golf Klübü

Bir golf klübünün soyunma odasında bir sürü adam giyiniyormuş. Ortada
duran bir cep telefonu çalmış, Yakınındaki bir adam hands-free konuşma
düğmesine basmış ve giyinirken konuşmaya başlamış:

ADAM: Alo

KADIN: Merhaba şekerim, kulüpte misin?

ADAM: Evet.

KADIN: Ay ben burada süper bir deri ceket gördüm. 1000
dolarcık. Alabilir miyim?

ADAM: Olur, madem çok sevdin, al tabii.

KADIN: Aslında buradan önce de galeriye uğradım. 2008
modelleri gelmiş, tam istediğim renkte birini buldum.

ADAM: Ne kadar?

KADIN: 60 bin dolarcık.

ADAM: O parayı vereceksem bütün aksesuarlarını isterim
ama...

KADIN: Yaşasınnn! Bi şey daha var: Gecen sene beğendiğimiz
ev yine satılık, 450 bin dolar istiyorlar.

ADAM: Tamam, ama 420 bin dolardan fazla verme sakin.

KADIN: Oldu şekerim. Sonra görüşürüz. Seni seviyorum.

ADAM: Ben de seni... Görüşürüz.

Adam telefonu kapatıp afallamış şekilde onu seyreden
topluluğa döner ve sorar:

'- Bu telefon kimin, bilen var mı?
.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder