13 Ekim 2010 Çarşamba

Yavru Tavşan

Yavru tavşan, yuvasından ilk kez çıkar ve çevreyi tanımak için ormanda dolaşmaya başlar. Karşılaştığı ilk hayvana kendini tanıtır:
- Merhaba kardeş!  Ben tavşan, sen kimsin?

Karşısındaki hayvan:
- Bende katır.

Tavşanın kafası karışır:
- Nasıl yani?

Katır:
- Benim annem at, babam da eşek. Onlar birlikte olmuşlar sonra da ben doğmuşum.

Şaşıran Tavşan yolunu sürdürür. Karşılaştığı başka bir hayvana da:
- Merhaba kardeş!  Ben tavşan, sen kimsin?

Hayvan:
- Ben mi? Ben kurtköpeği.

Tavşan yine şaşırır:
- Nasıl yani?

Kurtköpeği:
- Benim annem köpek, babamda kurt onlar birlikte olmuşlar sonra da ben doğmuşum.

Hepten şaşkına dönen tavşan yolunu sürdürürken, karşılaştığı başka bir hayvana
kendini tanıtınca hayvan:

- Ben mi? Ben Devekuşu.



Bir an iyice afallayan Tavşan sonra gülüp geçer. Biraz daha yol aldıktan sonra; kulağına konan hayvana:


- Ben tavşan! Sen de kimsin?

Hayvan:


- Ben atsineğiyim! 
İyice deliren tavşan:


- Hadi lan oradan!
.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder